Коли починається і завершується подання заяв для вступу на 1-й курс?
Реєстрація особистих електронних кабінетів вступника на сайті https://vstup.edbo.gov.ua/ починається з 1 липня.
Подача заяв на участь у співбесіді замість НМТ розпочинається 03 липня і закінчується 10 липня о 18.00 для вступу за кошти державного замовлення
25 липня о 18.00 для вступу за кошти фізичних / юридичних осіб
Подання заяв через електронний кабінет на участь в конкурсі за результатами НМТ (ЗНО) або співбесіди (в передбачених Правилами випадках) починається 19 липня і завершується 01 серпня о 18.00.
Чому не виходить зареєструвати особистий електронний кабінет?
По-перше, перевірте вагу завантаженої Вами фотографії: вона не повинна перевищувати 1 Мб. Можливо, причина в цьому.
По-друге, можливо після завершення школи Ви міняли паспорт (отримували ID-картку) і Ваше свідоцтво про ПЗСО зареєстроване на інший документ.
В цьому випадку Вам слід звернутися до приймальної комісії: особисто, по телефону або написати на електронну адресу. Щоб виправити цю ситуацію, можливо, нам потрібно буде звернутися до ЄДБО, що може зайняти кілька днів, тому не чекайте до кінця терміну для подання заяв, краще це зробити заздалегідь.
Чому я при поданні заяв не можу знайти конкурсну пропозицію І2 «Медицина» (І1 «Стоматологія, І4 «Медична психологія», І8 «Фармація»)?
Зверніть увагу, що за спеціальностями І2 «Медицина», І1 «Стоматологія, І4 «Медична психологія», І8 «Фармація» вступ відбувається відразу на магістерський рівень.
В особистому кабінеті ЄДБО, за замовчуванням, встановлений освітній рівень «бакалавр». При поданні заяви на зазначені вище спеціальності переключіть, будь-ласка, освітній рівень на «магістр» і натисніть Пошук.
Скільки заяв можна подати?
Згідно Правил прийому 2025 року, вступник може подати до 5 заяв на місця державного/регіонального замовлення (бюджет) та до 15 заяв за усіма джерелами фінансування.
Тобто, це може бути 5 заяв на бюджет та 10 на контракт, або 1 заява на бюджет і 14 на контракт, або лише 5 заяв на бюджет – зовсім не обов’язково подавати усі 15 заяв, особливо за наявності високого конкурсного балу.
Що буде, якщо перевищити кількість поданих заяв?
Перевищити кількість заяв на бюджет неможливо, оскільки в кожній заяві зазначається пріоритет від 1 до 5, і подати другу заяву з таким же пріоритетом не має можливості.
Якщо ж перевищити загальну кількість заяв (в 2025 році це максимум 15), то після 01 серпня ЄДБО анулює усі подані заяви і відсторонить такого вступника від участі у конкурсі в цьому календарному році.
Чи потрібно перед тим, як подавати заяви на контракт, подати усі 5 заяв на бюджет?
Ні, не потрібно. Ви можете подати лише 1 заяву на бюджет, а інші на контракт. Можете взагалі не подавати заяви на бюджет – подати лише на контракт.
Що таке пріоритетність заяви (пріоритет) і для чого він потрібен?
Пріоритет заяви (від 1 до 5) – це визначена вступником черговість їх розгляду при зарахуванні на бюджет, а також для отримання державних грантів на навчання, де 1 – найвищий пріоритет, а 5 – найнижчий.
Тобто, коли вступник подає декілька заяв на бюджет або на отримання державного гранту (на різні спеціальності, чи в різні навчальні заклади), він позначає пріоритетом 1 ту заяву, за якою він найбільше хоче вступити; пріоритетом 5 – за якою хоче вступити найменше.
Під час розподілу бюджетних місць спочатку будуть розглядати Вашу заяву з пріоритетом 1. Якщо за цією заявою Ви не пройшли за конкурсом, то заяву з пріоритетом 2. Якщо і за цією заявою не пройшли за конкурсом, то з пріоритетом 3, 4 і, нарешті, 5.
Зверніть увагу, пріоритет – це не порядок подання заяв: Ви можете спочатку подати заяву з 5 пріоритетом, потім з 3, потім з 1. Але при зарахуванні заяви будуть розглядатися в порядку пріоритетності.
Якщо я подав заяву, а потім передумав, і вирішив змінити її пріоритетність, як це зробити?
Якщо Ваша заява ще не зареєстрована приймальною комісією, Ви можете її скасувати в своєму особистому кабінеті без втрати пріоритету.
Якщо заява вже зареєстрована приймальною комісією, то, на жаль, змінити її пріоритетність вже неможливо. При скасуванні цієї заяви Вступником пріоритет буде втрачено (тобто, подати замість цієї заяви іншу з таким же пріоритетом Ви не зможете).
Тому будьте дуже уважні при зазначенні пріоритетності під час подання заяви.
Чи потрібно подавати дві окремі заяви ту ж саму спеціальність: одну на бюджет, іншу на контракт? (на випадок, якщо на бюджет не пройду за конкурсом)
При подачі заяви через електронний кабінет вступника, можна обрати одну з двох пропозицій:
- «претендую на участь у конкурсі на місце державного або регіонального замовлення і на участь у конкурсі на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб у разі неотримання рекомендації за цією конкурсною пропозицією за кошти державного або регіонального бюджету (за державним або регіональним замовленням)»
- «претендую на участь у конкурсі виключно на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб, повідомлений про неможливість переведення в межах вступної кампанії на місця державного або регіонального замовлення»
Перший варіант передбачає, що вступник спочатку пробує вступити на бюджет, а якщо не пройде за конкурсом, то з цією ж заявою він може бути зарахований на контракт. Ця пропозиція підходить для більшості вступників.
При виборі другого варіанта вступник приймає участь в конкурсі лише на контракт, і не зможе бути переведений на бюджет, навіть якщо у нього буде достатній конкурсний бал або пільга. Цю позицію доцільно обирати в таких випадках:
- якщо вступник вже отримав вищу освіту такого ж рівня за бюджетні кошти (зверніть увагу, не продовжує навчання, а вже його завершив, тобто вже має диплом);
- якщо вступник має низький конкурсний бал (менше, ніж 130,000), і не має приймати участь в конкурсі на бюджет за спеціальністю І7 «Терапія і реабілітація»
- якщо вступник вже вичерпав свій ліміт на заяви на бюджет. В 2025 році, з Правилами прийому, вступник може подати до 5 заяв на бюджет, тому, якщо Ви вже подали 5 бюджетних заяв і хочете подати ще, тоді Ви обираєте варіант №2.
В конкурсних пропозиціях, де бюджетні місця відсутні (наприклад, Громадське здоров’я, заочна форма) перший варіант буде неактивний.
Якщо я боюся, що не пройду за конкурсом на контракт на стоматологію (медицину, фармацію, тощо), чи має сенс подати для підстрахування заяву на бюджет на іншу спеціальність?
Ні, сенсу в цьому немає: спочатку проводиться зарахування на бюджет (в цьому році не пізніше 11 серпня), і лише потім зарахування на контракт (в 2025 році не раніше 18 серпня).
Тому, Вам доведеться або вступити на бюджет на іншу спеціальність, або відмовитися від бюджетного місця ще ДО того, як Ви дізнаєтеся, пройшли Ви на контракт чи ні.
Чи можу я для вступу взяти результати НМТ 2025 року, а оцінку з математики з 2024 року, як більш високу?
Ні, в цьому році Правилами прийому не дозволяється комбінувати результати НМТ різних років, тому, якщо Ви маєте декілька сертифікатів НМТ, перед подачею заяви прорахуйте свій конкурсний бал за кожним з них, щоб обрати найоптимальніший варіант.
Зверніть увагу, що для різних спеціальностей невід’ємні вагові коефіцієнти окремих іспитів можуть бути різними, тому якщо Ви подаєте заяви на різні спеціальності (наприклад, медицина та терапія і реабілітація), то прораховуйте конкурсний бал окремо для кожної із цих спеціальностей: можливо Вам буде більш вигідно взяти для них різні сертифікати – за різні роки.
Що таке мотиваційний лист? Для чого він потрібен?
Мотиваційний лист – це викладена у довільній формі інформація про особисту зацікавленість у вступі на певну конкурсну пропозицію та відповідні очікування, досягнення у навчанні та інших видах діяльності, власні сильні та слабкі сторони. Рекомендований обсяг – 1800-3600 друкованих знаків.
Вимоги до мотиваційних листів та критерії їх оцінювання наведені на нашому сайті.
Мотиваційний лист застосовується для ранжування в рейтинговому списку двох чи більше вступників, які мають одинакові конкурсні бали та однаковий пріоритет на цю конкурсну пропозицію.
Чи потрібно писати окремий мотиваційний лист до кожної заяви?
Так, по-перше, на різні спеціальності зміст мотиваційних листів буде відрізнятися. По-друге, мотиваційний лист пишеться на ім’я ректора закладу вищої освіти, тому, навіть якщо Ви подаєте заяви на одну спеціальність (наприклад, на стоматологію) в різні університети, текст цих листів все одно буде дещо різним.
Я подав заяву на вступ на 1-й курс. Що далі?
- Оприлюднення списку рекомендованих до зарахування за державним замовленням відбудеться не пізніше 06 серпня (в особистому кабінеті напроти однієї з бюджетних заяв з’явить статус «Рекомендовано до зарахування на бюджет». Подавати документи слід лише у той заклад освіти, за чиєю заявою Ви отримали рекомендацію. Якщо така позначка не з’явилася, значить вступник не пройшов на бюджет за конкурсом).
- Вступники, які отримали рекомендації за заявою з пріоритетністю, мають виконати вимоги до зарахування на місця державного замовлення до 18:00 09 серпня.
Виконання вимог до зарахування включає:
- підтвердження вибору місця навчання в електронному кабінеті з накладанням кваліфікованого електронного підпису або особисто в ДДМУ;
- подання до приймальної комісії ДДМУ копій документів:
- документ, що посвідчує особу (паспорт, ID-картка)
- ідентифікаційний податковий номер (за наявності);
- довідка ф.13 про місце реєстрації (прописка);
- свідоцтво про повну загальну середню освіту з додатком;
- сертифікат НМТ (ЗНО), на підставі якого відбувався вступ та роздруківку балів
- 4 фотографії розміром 3х4 см. (оригінали)
- військово-обліковий документ (обов’язково!): для військовозобов’язаних та резервістів – військовий квиток або тимчасове посвідчення військовозобов’язаного
- документи, що посвідчують право на пільгу (за наявності)
- у випадку зміни прізвища, імені, тощо – підтверджуючі документи
- медична довідка ф 086-о та довідка про щеплення (не обов’язкова для зарахування, але буде потрібна вже 1 вересня)
Документи можна подати в приймальній комісії особисто або дистанційно.
При особистому поданні надаються: скан-копії зазначених документів на флешці (в форматі .jpg, .jpeg, .png або .pdf), ксерокопії та надаються оригінали для звіряння.
При поданні онлайн скани усіх документів завіряються накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
Вимога про накладання КЕП не застосовуєтся до осіб, які перебуваються на тимчасово окупованих територіях та не мають паспорта громадянина України.
- укладення договору (контракту) про навчання в ДДМУ між університетом та вступником (за участю батьків або законних представників – для неповнолітніх вступників), в якому деталізовані права та обов’язки сторін. Для укладання договору потрібний паспорт, прописка та ідентифікаційний податковий номер того з батьків, хто буде підписувати договір. Договір також може бути укладений дистанційно з накладанням кваліфікованих електронних підписів.
Особи, місце проживання яких зареєстроване (задеклароване) на тимчасово окупованій території та знаходяться на ній, можуть виконати умови до зарахування та укласти договір про навчання в ДДМУ впродовж трьох місяців після початку навчання.
- для вступу на навчання за кошти фізичних / юридичних осіб (контракт) – також укласти договір на оплату.
- Зарахування вступників за заявою з пріоритетністю проводиться не пізніше 11 серпня.
- Надання рекомендацій до зарахування для вступників за кошти фізичних та/або юридичних осіб (на контракт), крім заяв з пріоритетністю здійснюється не раніше 11 серпня (в особистому кабінеті в усіх заявах, за якими вступник пройшов за конкурсом на контракт, з’явиться статус «Рекомендовано до зарахування». Вступник може самостійно обирати, за якою з цих заяв вступати на навчання).
- Вступники, які отримали рекомендації на місця за кошти фізичних /юридичних осіб, мають підтвердити вибір місця навчання в особистому кабінеті вступника протягом 24 годин з моменту отримання рекомендації та виконати вимоги до зарахування і укласти договір на навчання і договір на оплату протягом 48 годин з моменту отримання рекомендації.
- Зарахування вступників за кошти фізичних та/або юридичних осіб проводиться після виконання вимог до зарахування в період з 18 до 30 серпня включно (про виконання вимог до зарахування див. п.2).
- Переведення на вакантні місця державного замовлення осіб, які зараховані на навчання за кошти фізичних та/або юридичних осіб на основі повної загальної середньої освіти (відповідно до цих Правил прийому), здійснюється 18 серпня.
В день видання наказу про зарахування особисті справи вступників передаються у відповідний деканат, і вже з наступного дня після видання наказу вступники з усіма організаційними питаннями звертаються до свого деканату.
Початок занять – з 1 вересня.