Статуси електронних заяв

В електронному кабінеті вступника кожна заява отримує певний статус, який змінюється залежно від прийняття заяви закладом освіти, проходження конкурсного відбору та зарахування. Якими можуть бути статуси заяв та що вони означають, розповідаємо у відео.

Окремо звертаємо увагу:

  • заяви, подані в паперовій формі, не відображаються в електронному кабінеті. Їхній актуальний статус потрібно уточнювати в приймальній комісії.
  • якщо подана заява передбачає індивідуальну усну співбесіду чи фаховий іспит, то разом зі статусом "Зареєстровано у закладі освіти" в кабінеті відображається інформація про час, дату та місце проведення такого випробування.
  • скасувати заяву без втрати пріоритету можна тільки до того моменту, доки вона не зареєстрована закладом освіти. Після цього скасування заяви відбувається лише з втратою пріоритету.
  • після успішного подання заяви в кабінеті може пройти певний час, доки вона з'явиться в таблиці. Так само після успішного скасування заяви потрібен час на оновлення її статусу. Рекомендуємо під час переходу у вкладку “Подані заяви” оновити сторінку (для цього натисніть CTRL+F5).


 




Рейтингові списки вступників

Рейтингові списки вступників на сайті Єдиної державної електронної бази з питань освіти (ЄДЕБО):